BUNGEE DANCE

Bungee Dance


Zajęcia Bungee już są u nas!
Możesz teraz wypróbować najgorętszy trend ostatnich miesięcy. Przeżyj niesamowity trening całego ciała, od stop do głów. Naucz się wykorzystywać linę bungee, aby pokonać grawitację i doświadczyć uczucia nieważkości. Naucz się latać, aby tworzyć piekne, ruchome i płynne ruchy w powietrzu.

Bungee Dance - 60 minutowa lekcja, podczas której wykorzystywane będą kombinacje taneczne. Zajęcia składają się z róznych ćwiczeń i choreografii. Cała choreografia jest układana podczas zajęć w rytm muzyki. Budujesz siłę, pewność siebie i kontrolę nad własnym ciałem. Dzieki bungee będziesz z gracją poruszac się w powietrzu.


Fly Bungee -  60-minutowa lekcja, podczas której nauczysz się podstawowych umiejętności na bungee oraz nauczysz się kontrolować rozciągliwość podczas biegu, skakania, skręcania i zatrzymywania. Gdy będziesz już solidnie odbijać się od ziemi, prawdopodobnie jesteś gotowy na kolejny krok.

Bungee Fit - 60-minutowa lekcja wykorzystująca przejścia między ruchami, nauka nowych umiejętności i wprowadzenie więcej małych sekwencji. Połączenie płynnych ruchów i tanecznych z dużą ilościa latania i podskakiwania. Pod koniec zajęć tańczona jest choreografia z sekwencją ruchów.

Stacks Image 5
CZEGO OCZEKIWAĆ: Bungee wymaga wielu pompek, biegania, skakania. Jeśli nie jesteś w stanie dobrze wykonywać tego typu ćwiczeń, Bungee może być dla ciebie bardzo trudnym zadaniem. Uprząż jest wyściełana dla wygody, ale po godzinie aktywności odczujesz ucisk / szczypanie w miejscu, w którym uprząż dotyka twojego ciała, ponieważ twoje ciało jest zawieszone i naciąga się lina.

WAŻNE OGRANICZENIA: Nasz sprzęt do bungee może obsługiwać tylko osobę, która ma maksymalnie 75 kg. Dla własnego bezpieczeństwa i uzyskania jak najlepszych wyników uczniowie zostaną poproszeni o sprawdzenie swojej wagi w studio i zaoferowanie korzystania z wagi. Jest to wymagane, aby można było podpiąć odpowiednią długość liny do bungee. Jeśli ważysz więcej niż 75 kg, nie będziesz mógł wziąć udział w zajęciach i nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za niewykorzystaną rezerwację.

CO UBRAĆ: Zalecamy noszenie dwóch warstw szortów lub legginsów, zanim się przyzwyczaisz. Niektórzy klienci noszą wyściełane szorty rowerowe dla większego komfortu! Sugerujemy dopasowany top, ponieważ będziesz do góry nogami. Przynieś butelkę wody i przygotuj się na spocenie!

PRZECIWWSKAZANIA:NIE polecamy Bungee, jeśli w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wykonano jakąkolwiek operację lub cierpisz na przewlekły ból lub stan medyczny związany z barkami, nadgarstkami, dłońmi lub obniżeniem kręgosłupa. Jeśli masz którykolwiek z tych kontuzji, skonsultuj się z lekarzem przed zajęciami Bungee.